Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18651
Title: Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Keywords: конкуренция
конкуренція
competition
Issue Year: 2008
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Краминская, Н.А. Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге [Текст] / Н.А. Краминская, Е.А. Беловодска // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 17-18.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18651
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other54
Belarus1
Canada1
China1
Germany21
United Kingdom2
Iran2
Italy1
Netherlands4
Russia17
Turkey8
Ukraine9
United States20
Downloads
Other112
China4
Germany2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
8.pdf377.31 kBAdobe PDF118Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.