Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18651
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords конкуренция
конкуренція
competition
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18651
Publisher Видавництво СумДУ
License Copyright not evaluated
Citation Краминская, Н.А. Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге [Текст] / Н.А. Краминская, Е.А. Беловодска // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 17-18.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
273
Germany Germany
274
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1761416
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10619
Russia Russia
17
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
33233345
United Kingdom United Kingdom
16637905
United States United States
438838100
Unknown Country Unknown Country
1504679236

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
China China
4
Germany Germany
275
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
353960890
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
353960891
Unknown Country Unknown Country
1504679236

Files

File Size Format Downloads
8.pdf 377.31 kB Adobe PDF -2082365995

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.