Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18661
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Новітні напрямки розвитку маркетингової теорії
Authors Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Клепець, А.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18661
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Клепець, А.М. Новітні напрямки розвитку маркетингової теорії [Текст] / А.М. Клепець, Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 25.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
319
Ireland Ireland
62730
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5461
Russia Russia
14
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
414543
United Kingdom United Kingdom
218184
United States United States
125459
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

China China
3
Germany Germany
320
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
826795
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
218182
Unknown Country Unknown Country
114

Files

File Size Format Downloads
12.pdf 199,98 kB Adobe PDF 1045417

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.