Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18688
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Порівняльний аналіз матричних методів формування маркетингових стратегій
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Садовська, Ю.О.
ORCID
Keywords маркетингові стратегії
маркетинговые стратегии
marketing strategies
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18688
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Садовська, Ю.О. Порівняльний аналіз матричних методів формування маркетингових стратегій [Текст] / Ю.О. Садовська, Ю.М. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 41-42.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
261
Iran Iran
1
Ireland Ireland
111652
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
12
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
752147
United Kingdom United Kingdom
381957
United States United States
4219701
Unknown Country Unknown Country
752146

Downloads

China China
2
Germany Germany
262
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6217900
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4219701
Unknown Country Unknown Country
132

Files

File Size Format Downloads
22.pdf 344,75 kB Adobe PDF 10437999

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.