Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18708
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18708
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу [Текст] / Н.С. Ілляшенко, В.В. Божкова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 52-53.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
343
Greece Greece
42770
Ireland Ireland
161734
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
19
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1094264
United Kingdom United Kingdom
561388
United States United States
3278259
Unknown Country Unknown Country
1094263

Downloads

China China
6
Germany Germany
344
Ireland Ireland
161733
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3278259
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
561386
Unknown Country Unknown Country
174

Files

File Size Format Downloads
28.pdf 353,91 kB Adobe PDF 4001904

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.