Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18722
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходів
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Федірко, О.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords культурні заходи
культурные мероприятия
cultural events
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18722
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Федірко, О.М. Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходів [Текст] / О.М. Федірко, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 57.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
245
Greece Greece
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
64631
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4179
Poland Poland
2
Russia Russia
12
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
633753
United Kingdom United Kingdom
321054
United States United States
2306350
Unknown Country Unknown Country
16710

Downloads

China China
2
Germany Germany
246
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1265753
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1265753
Unknown Country Unknown Country
158

Files

File Size Format Downloads
31.pdf 155,59 kB Adobe PDF 2531915

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.