Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18950
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблемы измерения эффективности научно-технического прогресса
Authors Skliar, Iryna Dmytrivna  
Шишова, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0669-6523
Keywords научно-технический прогресс
науково-технічний прогрес
scientific and technical progress
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18950
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Скляр, И.Д. Проблемы измерения эффективности научно-технического прогресса [Текст] / И.Д. Скляр, Ю.М. Шишова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. — Суми : СумДУ, 2007. — Т.1. — С. 182-183.
Abstract Поиск и разработка методики оценки эффективности научно-технического прогресса может составить основу для анализа и прогнозирования научно-технического развития, его влияния на социально-экономические показатели развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18950
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
378
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
379
Iran Iran
1
Ireland Ireland
191635
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
12786
Russia Russia
22
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1405247
United Kingdom United Kingdom
715407
United States United States
4114382
Unknown Country Unknown Country
1405246

Downloads

China China
3
Germany Germany
380
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4114382
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4114382
Unknown Country Unknown Country
148

Files

File Size Format Downloads
93.pdf 294,29 kB Adobe PDF 8229297

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.