Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19813
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Деякі міркування щодо неформального підходу до продуктивного навчання у сьогоднішніх умовах
Authors Nefedchenko, Vasyl Fedorovych
Nefedchenko, Oksana Illivna
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19813
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Нефедченко, В.Ф. Деякі міркування щодо неформального підходу до продуктивного навчання у сьогоднішніх умовах [Текст] / В.Ф. Нефедченко, О.І. Нефедченко // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч. І. - С. 58-60.
Abstract У рамках модернізації нашої системи освіти в світлі Болонських перетворень одним із завдань є впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу к певне перенесення ідей Європейської кредитно-трансферної й акумулюючої системи (ECTS) до системи вищої освіти України. Внаслідок чого виникає проблема оцінювання знань згідно зі шкалою оцінювання ECTS замість звичайної для нас п'ятибальної шкали. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19813
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
6
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
323
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
3
Romania Romania
1
Russia Russia
19
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1810
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
4
United States United States
22
Unknown Country Unknown Country
55

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
324
Russia Russia
1
Sri Lanka Sri Lanka
4
Ukraine Ukraine
1811
Unknown Country Unknown Country
172

Files

File Size Format Downloads
25.pdf 1,3 MB Adobe PDF 2316

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.