Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19985
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Необходимость применения маркетинговых исследований для выхода на новые рынки на примере ОАО "Одесский масложиркомбинат"
Authors Шаповалова, М.Ю.
ORCID
Keywords маркетинговые исследования
маркетингові дослідження
marketing research
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19985
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Шаповалова, М.Ю. Необходимость применения маркетинговых исследований для выхода на новые рынки на примере ОАО "Одесский масложиркомбинат" [Текст] / М.Ю. Шаповалова // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 200.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
152
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
34819
Lithuania Lithuania
9497
Russia Russia
15
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
337099
United Kingdom United Kingdom
170924
United States United States
3678727
Unknown Country Unknown Country
337098

Downloads

China China
3
Germany Germany
153
Ireland Ireland
34821
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1899503
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3678727
Unknown Country Unknown Country
126

Files

File Size Format Downloads
114.pdf 4,94 MB Adobe PDF 5613337

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.