Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20022
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Значение упаковки при продвижении инновационной продукции
Authors Baskakova, Maryna Yuriivna
ORCID
Keywords упаковка
packaging
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20022
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Баскакова, М.Ю. Значение упаковки при продвижении инновационной продукции [Текст] / М.Ю. Баскакова // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 201.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
144586656
France France
3
Germany Germany
230
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1314251
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8764
Russia Russia
6
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
12901549
United Kingdom United Kingdom
6466108
United States United States
395058992
Unknown Country Unknown Country
12901548

Downloads

China China
5
Germany Germany
231
Ireland Ireland
236566
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
753503
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
38700745
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5108049
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
115.pdf 3,67 MB Adobe PDF 44799207

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.