Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20022
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Значение упаковки при продвижении инновационной продукции
Authors Baskakova, Maryna Yuriivna
Keywords упаковка
packaging
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20022
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Баскакова, М.Ю. Значение упаковки при продвижении инновационной продукции [Текст] / М.Ю. Баскакова // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 201.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
229
France France
3
Germany Germany
230
Russia Russia
6
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1660
United States United States
17
Unknown Country Unknown Country
55

Downloads

China China
5
Germany Germany
231
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1661
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
115.pdf 3,67 MB Adobe PDF 2003

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.