Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20410
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренчмаркинг как основа создания конкурентоспособного пердприятия
Authors Жиленко, С.В.
Keywords бенчмаркинг
бенчмаркінг
benchmarking
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20410
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Жиленко, С.В. Бренчмаркинг как основа создания конкурентоспособного пердприятия [Текст] / С.В. Жиленко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 130-131.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Georgia Georgia
1
Germany Germany
233
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
14
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
1016
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
18
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

China China
2
Germany Germany
234
Ukraine Ukraine
1016
Unknown Country Unknown Country
102

Files

File Size Format Downloads
69.pdf 357,77 kB Adobe PDF 1354

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.