Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20706
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Маркетинг та інновації - крок до лідерства
Автори Ілляшенко, Наталія Сергіївна
ORCID
Ключові слова
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2007
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20706
Видавець Вид-во СумДУ
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Ілляшенко, Н.С. Маркетинг та інновації - крок до лідерства [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 73 - 74.
Короткий огляд (реферат)
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
263
Greece Greece
47342
Iran Iran
3
Ireland Ireland
184101
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7893
Russia Russia
12
Singapore Singapore
12652374
Turkey Turkey
4
United Kingdom United Kingdom
641717
United States United States
12652372
Unknown Country Unknown Country
61
Україна Україна
4634748

Downloads

China China
3
Germany Germany
264
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12652373
Unknown Country Unknown Country
118
Україна Україна
4634749

Files

Файл Розмір Формат Downloads
37.pdf 390.67 kB Adobe PDF 17287510

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.