Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20711
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтернет-сайт - ефективний засіб маркетингу
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20711
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Голишева, Є. Інтернет-сайт - ефективний засіб маркетингу [Текст] / Є. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 81.
Abstract Основними вигодами, які може отримати компанія за допомогою Інтернет-сайту, є: збільшення кількості клієнтів, вихід на нові ринки; поширення інформації про свою компанію; підвищення рівня обслуговування клаєнтів; створення торгових площ у вигляді електронного магазину; збільшення вартості компанії та ін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20711
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
5
Germany Germany
5408
Greece Greece
100016
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10548
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2331
United Kingdom United Kingdom
60553
United States United States
200031
Unknown Country Unknown Country
64

Downloads

China China
2
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
270
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2330
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
95

Files

File Size Format Downloads
41.pdf 243,45 kB Adobe PDF 2702

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.