Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20717
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговая деятельность в банковской сфере
Authors Обозная, О.В.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20717
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Обозная, О.В. Маркетинговая деятельность в банковской сфере [Текст] / О.В. Обозная // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 77 - 78.
Abstract Маркетинг в банковской сфере формировался на основе опыта деятельности финансово-кредитных оганизаций и вобрал в себя все достижения общей теории маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20717
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
3
France France
4
Germany Germany
252
Greece Greece
13272
Iran Iran
1
Ireland Ireland
26545
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2215
Russia Russia
15
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
309608
United Kingdom United Kingdom
159228
United States United States
1639787
Unknown Country Unknown Country
60

Downloads

China China
2
France France
617372
Germany Germany
253
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
617368
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
617367
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2150998
Unknown Country Unknown Country
97

Files

File Size Format Downloads
39.pdf 450,02 kB Adobe PDF 4003462

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.