Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20747
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз впливу модальності і прийняття рішень в маркетингових комункаціях
Authors Коваленко, Г.І.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20747
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Коваленко, Г.І. Аналіз впливу модальності і прийняття рішень в маркетингових комункаціях [Текст] / Г.І. Коваленко // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 99 - 100.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
205
Greece Greece
14101
Iran Iran
1
Ireland Ireland
28202
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3527
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
5
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
215017
United Kingdom United Kingdom
111034
United States United States
1172853
Unknown Country Unknown Country
50

Downloads

China China
3
Germany Germany
206
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
428553
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1545004
Unknown Country Unknown Country
70

Files

File Size Format Downloads
51.pdf 401,01 kB Adobe PDF 1973839

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.