Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20811
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Черв`яцова, О.Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20811
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Ілляшенко, С.М. Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах [Текст] / С.М. Ілляшенко, О.Є. Черв'яцова // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 113 - 114.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
4
France France
1
Germany Germany
322
Greece Greece
21028
Ireland Ireland
42057
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Puerto Rico Puerto Rico
1
Russia Russia
13
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
476608
United Kingdom United Kingdom
245313
United States United States
3950611
Unknown Country Unknown Country
476607

Downloads

China China
1
Germany Germany
323
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1426678
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5212578
Unknown Country Unknown Country
121

Files

File Size Format Downloads
B58.pdf 474.34 kB Adobe PDF 6639704

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.