Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20878
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання некомерційного маркетингу для реалізації цілей стійкого розвитку
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20878
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Божкова, В.В. Використання некомерційного маркетингу для реалізації цілей стійкого розвитку [Текст] / В.В. Божкова // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 168-169.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
4
Germany Germany
306
Greece Greece
47627
Iran Iran
1
Ireland Ireland
179917
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5299
Russia Russia
21
Singapore Singapore
10154197
Spain Spain
3
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2069398
United Kingdom United Kingdom
359835
United States United States
6801216
Unknown Country Unknown Country
690560

Downloads

China China
4
Germany Germany
307
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2069397
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10154196
Unknown Country Unknown Country
132

Files

File Size Format Downloads
86.pdf 460,91 kB Adobe PDF 12224040

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.