Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21698
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку
Other Titles Методические подходы к подсчету величины неудачи промышленной инновационной продукции на рынке
Methodological approaches to calculating the value of the failure of industrial innovative products on the market
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Keywords інноваційна продукція
комерційна невдача
провал на ринку
инновационная продукция
клммерческая неудача
провад на рынке
innovative products
commercial failure
failure of the market
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21698
Publisher Хмельницький національний університет, редакція журналу "Вісник Хмельницького національного університету"
License
Citation Нагорний, Є.І. Методичні підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку [Текст]/ Є.І. Нагорний // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №6. – Т.2. – С.144-148.
Abstract В статті наведені масштаби невдач нових продуктів на ринку. Проаналізовано основні методичні підходи до визначення масштабу невдачі. Розроблено авторський підхід до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21698
В статье приведены масштабы неудач новых продуктов на рынке. Проанализированы основные методические подходы к определению масштаба неудачи. Разработан авторский подход к подсчету величины неудачи промышленной инновационной продукции на рынке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21698
The article contains the scale failures of new products on the market. Analysis of basic methodological approaches to determining the scale of failure. Developed by the author's approach to calculating the value of the failure of industrial innovative products on the market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21698
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
185
Iran Iran
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
12
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
21
Ukraine Ukraine
2323
United Kingdom United Kingdom
15715
United States United States
23571
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

China China
2
Germany Germany
186
Ukraine Ukraine
1999
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5255
Unknown Country Unknown Country
201

Files

File Size Format Downloads
hmel2011.pdf 140,03 kB Adobe PDF 7644

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.