Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21743
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив соціально-психологічного клімату навчальних груп на особистісну та пізнавальну успішність студентів
Authors Kuzikova, Svitlana Borysivna  
Жарик, Т.І.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2574-9985
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21743
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Кузікова, С.Б. Вплив соціально-психологічного клімату навчальних груп на особистісну та пізнавальну успішність студентів [Текст] / С.Б. Кузікова, Т.І. Жарик // Молодь в освіті: матеріали науково-методичної конференції (Суми, 25 березня 2010 року) / Редкол.: Н.Д. Світайло, В.П. Павленко. - Суми: СумДУ, 2010. - С. 67-68.
Abstract Основною метою статті є дослідження соціально-психологічного клімату в студентських колективах та виявлення його впливу на результати навчальної діяльності студентів університету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21743
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
178
Iran Iran
1
Ireland Ireland
360482
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
20
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
24205171
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
4140707
United States United States
114093765
Unknown Country Unknown Country
8270247

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
179
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
151070600
Poland Poland
151070607
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
151070601
United Kingdom United Kingdom
40140095
United States United States
151070600
Unknown Country Unknown Country
118

Files

File Size Format Downloads
24.pdf 485,99 kB Adobe PDF 644422807

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.