Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження ролі та значення комунікацій на підприємстві
Other Titles Investigation of the role and importances of the communication on enterprise
Исследование роли и значения коммуникаций на предприятии
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords комунікації
підхід
визначення
взаємовідносини
бар’єри
коммуникации
опредиления
взаимоотношения
баръеры
communications
approach
definitions
relationships
barriers
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
Publisher Запорізький національний університет
License
Citation Сагер, Л.Ю. Дослідження ролі та значення комунікацій на підприємстві [Текст]/ Л.Ю. Сагер // Вісник Запорізького національного університету. – 2011. – С. 77-84.
Abstract Стаття присвячена визначенню місця комунікацій в системі управління підприємством. Розглянуто різні підходи до розуміння комунікацій, систематизовано різновиди корпоративних взаємовідносин, виокремлено рівні бізнес-комунікацій, розглянуто основні концепції маркетингу, на основі чого визначено роль та значення комунікацій на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
Статья посвящена определению места коммуникаций в системе управления предприятием. Рассмотрены разные подходы к пониманию коммуникаций, систематизированы разновидности корпоративных взаимоотношений, выделены уровни бизнес-коммуникаций, рассмотрены основные концепции маркетинга, на основе чего определенно роль и значение коммуникаций на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
This article is devoted to determining the place of communication in the enterprise management system. Considered different approaches to the understanding of communication, systematized variety of corporate relations, marked levels of business communications, the basic concept of marketing, on the basis of this defined the role and importance of communications in the enterprise. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
222439233
EU EU
2
Finland Finland
1
Germany Germany
482020082
Iran Iran
1
Ireland Ireland
6533486
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
19097
Poland Poland
5
Russia Russia
35
Slovakia Slovakia
3
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1859319900
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
929698142
United States United States
-656941031
Unknown Country Unknown Country
1859319899

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
-656941034
Czechia Czechia
1
EU EU
12
Finland Finland
1482352
France France
1149633042
Germany Germany
307689677
India India
850955
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Namibia Namibia
1
Netherlands Netherlands
307689673
Russia Russia
71
Slovakia Slovakia
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-656941033
United Kingdom United Kingdom
114572
United States United States
-656941032
Unknown Country Unknown Country
1868

Files

File Size Format Downloads
стаття_Сагер.pdf 150.71 kB Adobe PDF -203360869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.