Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22357
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи»
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords позиціонування
життєвий цикл
криза
маркетинг
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22357
Publisher СНАУ
License
Citation Ілляшенко Н.С. Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» / Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Мельник // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка та менеджмент». – 2010. - № 6/1 (41). – С. 133-139.
Abstract Авторами запропоновано підхід до визначення маркетингових інструментів на основі позиціонування за критеріями: стадія життєвого циклу товару, ціна та стадія кризи. Підхід формалізований у відповідну матрицю та визначені пріоритетні маркетингові інструменти в умовах кризи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22357
Авторами предложен подход для выбора маркетинговых инструментов на основе матрицы позиционирования по критериям: стадия жизненного цикла товара, цена и стадия кризиса. Подход формализирован в соответствующую матрицу и выбраны приоритетные маркетинговые инструменты в условиях кризиса. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22357
Authors offer the approach for a choice of marketing strategy on the basis of a positioning matrix by criteria: a stage of product life cycle, its price segment and a crisis stage, this approach is normalized in a corresponding matrix and priority marketing tools in the situation of crisis are chosen. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22357
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
70631
Germany Germany
305
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
400188
Japan Japan
20181088
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
17661
Romania Romania
1
Russia Russia
34
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
25
Ukraine Ukraine
52674525
United Kingdom United Kingdom
1330027
United States United States
129973756
Unknown Country Unknown Country
2624738

Downloads

Canada Canada
1
China China
1330025
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
20181084
India India
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
129973756
United Kingdom United Kingdom
1330029
United States United States
207272985
Unknown Country Unknown Country
380

Files

File Size Format Downloads
statyaSNAU2010.pdf 269.89 kB Adobe PDF 360088276

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.