Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22382
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби»
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords потреби
концепція інноваційного маркетингу
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22382
Publisher ВВП «Мрія-1» ЛТД
License
Citation Ілляшенко Н.С. Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей Першої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 21-22 вересня, 2007 року. – Суми: ВВП «Мрія-1» ЛТД, 2007. – с.69-71.
Abstract Автор пропонує розширити кількість концепцій ведення бізнесу і додати ще одну концепцію – концепцію інноваційного маркетингу, яка на даному етапі розвитку є провідною для тих підприємств, які бажають стати лідерами в своїй галузі та отримувати постійно зростаючі прибутки, задовольняючи при цьому як власні потреби, так і потреби своїх споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22382
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
323
Germany Germany
203659
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
135773
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
19
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
2016760
United Kingdom United Kingdom
561280
United States United States
6044810
Unknown Country Unknown Country
2016757

Downloads

China China
203659
France France
1
Germany Germany
325
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6044810
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6044810
Unknown Country Unknown Country
100

Files

File Size Format Downloads
teziMIIM2007.pdf 192,24 kB Adobe PDF 12293708

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.