Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22816
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лояльность потребителей как долгосрочный метод стимулирования продаж
Authors Baskakova, Maryna Yuriivna
Keywords лояльность покупателя
лояльність покупця
customer loyalty
стимулирование продаж
стимулювання продажів
sales promotion
Type Conference Papers
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22816
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Баскакова, М.Ю. Лояльность потребителей как долгосрочный метод стимулирования продаж [Текст] / М.Ю. Баскакова // Научно-техническая конференция преподавателей, сотрудников, аспирантов и студентов факультета экономики и менеджмента, 13-23 апреля : тезисы докладов. — Суми : СумДУ, 2004. — С. 88.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Armenia Armenia
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
263
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
12
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1150
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
27
Unknown Country Unknown Country
59

Downloads

China China
2
Germany Germany
264
Ukraine Ukraine
1151
Unknown Country Unknown Country
99

Files

File Size Format Downloads
46.pdf 226,71 kB Adobe PDF 1516

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.