Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання
Other Titles Эволюция концепций маркетинга и перспективы их дальнейшего развития в условиях экономики устойчивого социо-эколого-экономического роста
Authors Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
Keywords концепція маркетингу
реабілітаційний маркетинг
соціо-еколого-економічний розвиток
концепция маркетинга
социо-эколого-экономическое развитие
реабилитационный маркетинг
marketing concepts
socio-ecological-economic development
rehabilitation marketing
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Publisher Запорізький національний університет
License
Citation Олефіренко, О.М. Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання [Текст]/О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко //Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки. - Запоріжжя: ЗНУ, 2010. - №3(7). - С. 200-207.
Abstract У данній статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу у руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-економическом состоянии общества. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the 'rehabilitation of marketing' as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
6848
Canada Canada
1
China China
1
EU EU
2
France France
2
Germany Germany
6845
Iran Iran
1
Italy Italy
2
Moldova Moldova
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
9
Romania Romania
1
Russia Russia
2079
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
215718
United Kingdom United Kingdom
6
United States United States
51
Unknown Country Unknown Country
202

Downloads

Australia Australia
1
Belarus Belarus
1
China China
5
Czech Republic Czech Republic
3
EU EU
12
France France
54
Germany Germany
6846
Ireland Ireland
1
Italy Italy
5
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
3
Russia Russia
2080
Sweden Sweden
2
Ukraine Ukraine
215719
United Kingdom United Kingdom
4
United States United States
18
Unknown Country Unknown Country
2788

Files

File Size Format Downloads
znu_3_10.pdf 329,47 kB Adobe PDF 227543

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.