Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22848
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Механізм оцінки маркетингової системи просування на ринку інноваційних продуктів
Authors Troian, Mariia Yuriivna  
Keywords инновационные продукты
інноваційні продукти
innovative products
маркетинговая система
маркетингова система
marketing system
Type Conference Papers
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22848
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Троян, М.Ю. Механізм оцінки маркетингової системи просування на ринку інноваційних продуктів [Текст] / М.Ю. Троян // Научно-техническая конференция преподавателей, сотрудников, аспирантов и студентов факультета экономики и менеджмента, 13-23 апреля : тезисы докладов. — Суми : СумДУ, 2004. — С. 101.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
4
France France
2
Germany Germany
234
Greece Greece
1
India India
112227
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
112221
Russia Russia
112218
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
3012
United Kingdom United Kingdom
2597428
United States United States
112229
Unknown Country Unknown Country
14795769

Downloads

China China
13
Germany Germany
235
Japan Japan
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
2017
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
54.pdf 242,02 kB Adobe PDF 2375

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.