Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22848
Title: Механізм оцінки маркетингової системи просування на ринку інноваційних продуктів
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: инновационные продукты
інноваційні продукти
innovative products
маркетинговая система
маркетингова система
marketing system
Issue Year: 2004
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Троян, М.Ю. Механізм оцінки маркетингової системи просування на ринку інноваційних продуктів [Текст] / М.Ю. Троян // Научно-техническая конференция преподавателей, сотрудников, аспирантов и студентов факультета экономики и менеджмента, 13-23 апреля : тезисы докладов. — Суми : СумДУ, 2004. — С. 101.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22848
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other52
China4
Germany6
France2
United Kingdom3
Netherlands3
Russia8
Turkey3
Ukraine16
United States15
Downloads
Other105
China13
Germany1
Japan1
Netherlands1
Russia2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
54.pdf242.02 kBAdobe PDF123Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.