Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25735
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання пробного маркетингу для підвищення рівня ринкової адекватності інноваційної продукції в сучасних умовах розвитку
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25735
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Нагорний, Є.І. Використання пробного маркетингу для підвищення рівня ринкової адекватності інноваційної продукції в сучасних умовах розвитку [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.3. - С. 107-108.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
2
Germany Germany
8
Greece Greece
12146
Ireland Ireland
224210
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
8
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
753680
United Kingdom United Kingdom
380889
United States United States
1506073
Unknown Country Unknown Country
52

Downloads

China China
2
France France
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
380887
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Montenegro Montenegro
1
Netherlands Netherlands
12151
Poland Poland
753680
Russia Russia
2
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
2877085
United Kingdom United Kingdom
8095
United States United States
2877085
Unknown Country Unknown Country
380

Files

File Size Format Downloads
Nagornui.pdf 139,95 kB Adobe PDF 6909373

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.