Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26102
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд та брендинг країни - інноваційні інструменти та перспективи становлення
Authors Люльчак, З.С.
Ліпенцев, А.А.
Галущак, Ю.І.
Keywords брендинг
branding
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26102
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Люльчак, З.С. Бренд та брендинг країни - інноваційні інструменти та перспективи становлення [Текст] / З.С. Люльчак, А.А. Ліпенцев, Ю.І. Галущак // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 101-103.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
17309
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2889
Russia Russia
15
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
902
United Kingdom United Kingdom
11540
United States United States
34613
Unknown Country Unknown Country
41

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
11539
China China
1
Czechia Czechia
17311
France France
11
Germany Germany
17313
Hungary Hungary
1
Italy Italy
1
Japan Japan
910
Poland Poland
11540
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
34614
United Kingdom United Kingdom
17315
United States United States
17307
Unknown Country Unknown Country
487

Files

File Size Format Downloads
Liulchak.pdf 166,69 kB Adobe PDF 128355

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.