Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26194
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів)
Authors Chulanova, Halyna Valeriivna  
Рожнова, А.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9961-0308
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26194
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Рожнова, А.О. Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) [Текст] / А.О. Рожнова, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів фак-ту іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 19-20 квітня 2012 року / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.1. — С. 59-60.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
10
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
27245
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
12
Turkey Turkey
11
Ukraine Ukraine
78325
United Kingdom United Kingdom
40869
United States United States
155912
Unknown Country Unknown Country
56

Downloads

China China
40868
EU EU
2
France France
742
Germany Germany
2
Ireland Ireland
13625
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
78326
United Kingdom United Kingdom
3410
United States United States
155912
Unknown Country Unknown Country
161

Files

File Size Format Downloads
Rozhnova .pdf 173,63 kB Adobe PDF 293056

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.