Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26775
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища
Authors Прохоренко, К.М.
Сергійчук, І.М.
Keywords маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activities
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26775
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Прохоренко, К.М. Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища / К.М. Прохоренко, І.М. Сергійчук // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : реферативний збірник матеріалів постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2011 р. - 29 лютого 2012 р. / Відп. за вип. О.М. Теліженко. — Суми : СумДУ, 2012. — № 1. — С. 18.
Abstract У статті показано методику дослідження становища підприємства на ринку, розроблення заходів щодо покращання його маркетингової діяльності, проведення опитування споживачів для визначення їх ставлення до підприємства. Визначено, які фактори впливають на вибір споживачів та якими параметрами і мотивами покупці керуються при виборі товару того чи іншого виробника або торгової марки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26775
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
4
France France
1
Germany Germany
5
Japan Japan
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
19
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1238
United Kingdom United Kingdom
5470
United States United States
1386
Unknown Country Unknown Country
69

Downloads

China China
1
France France
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
804
United Kingdom United Kingdom
5471
United States United States
2735
Unknown Country Unknown Country
138

Files

File Size Format Downloads
18.docx 15,99 kB Microsoft Word XML 9152
Prokhorenko_Udoskonalennia_organizatsii_marketyngovoi_dial'nosti.pdf 239,34 kB Adobe PDF 9152

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.