Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови
Authors Terletska, Iryna Mykolaivna
Keywords мотивація
навчання
дискуссия
педагогика
foreign languages
conferation
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
License
Citation Терлецька І.М. Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови / І.М. Терлецька // Проблеми освіти: науковий збірник. – 2008.– № 55– С. 28-30.
Abstract Модульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
6
France France
6
Germany Germany
421
Italy Italy
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
8
Russia Russia
20
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1212
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
17
Unknown Country Unknown Country
95

Downloads

Germany Germany
422
Ukraine Ukraine
1213
Unknown Country Unknown Country
420

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.