Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
Title: Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови
Authors: Terletska, Iryna Mykolaivna
Keywords: мотивація
навчання
дискуссия
педагогика
foreign languages
conferation
Issue Year: 2008
Publisher: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
Citation: Терлецька І.М. Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови / І.М. Терлецька // Проблеми освіти: науковий збірник. – 2008.– № 55– С. 28-30.
Abstract: Модульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other91
Belgium1
Canada1
China6
Germany9
France6
United Kingdom1
Italy1
Moldova1
Netherlands8
Russia20
Slovakia1
Turkey4
Ukraine43
United States17
Downloads
Other419
Germany2
Ukraine40


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
із практики застосування кредитно-модульної системи організації.docxосновна стаття21.23 kBMicrosoft Word XML461Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.