Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2733
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти |
Authors |
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
|
Keywords |
наукова школа проблемне навчання педагогічний експеримент базова дисципліна научная школа проблемное обучение педагогический эксперимент базовая дисциплина scientific school problem studies pedagogical experiment base discipline |
Type | PhD Thesis |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2733 |
Publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука |
License | |
Citation | Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти [Текст] : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Літнарович Руслан Миколайович. - Рівне, 2009. - 384 с. |
Abstract |
Мета даної дисертації- встановити рівень наукової школи на рівні докторської дисертації. Адже лише признання науковою спільнотою представлену докторську дисертацію на рівні вченого звання доктора наук
автоматично призводить до признання наукової школи. Кожна наукова школа повинна відповідати рівню доктора наук. Якщо немає рівня доктора наук, то немає і наукової школи. Хоча є дуже багато докторів наук, які не
мають за плечими Наукової школи.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2733 |
Appears in Collections: |
Університети партнерів |
Views

2

6

1

1

39818

39823

1

1

1

276242

11

37

1

1

3

18342

2

828684

39830

206
Downloads

38

1

5

1

1243029

19971

1243024

7

2

1

3

1243033

276243

5

1243019

828685

1243017

2854
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Дисертація-монографія по педагогіці.doc | 7,79 MB | Microsoft Word | 7342938 |
Титульна сторінка дисертації-монографії по педагогіці.doc | 119,5 kB | Microsoft Word | 7342938 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.