Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.
Authors Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Keywords основи
теоретико-методологічні
базова дисципліна
наукова школа
основы
теоретико-методологические
базовая дисциплина
научная школа
bases
theoretico-methodological
base discipline
scientific school
Type Book
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
Publisher Міжнародний екониміко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
License
Citation Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5 [Текст] // Р.М. Літнарович // МЕГУ. - 2009. - 100 с.
Abstract Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна опи- сати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
Явление, которое зависит от многих факторов, можно опи- сать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимосвязь уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогічної модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
Phenomenon which depends on many factors, it is possible opi- sati by multiple regression. Probing vzae-mozv’yazok levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building stokha-stichniy connection between them and finding out adequacy of the built математико-педагогічної model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
Appears in Collections: Університети партнерів

Views

China China
3
EU EU
1
Germany Germany
552
Iceland Iceland
1
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
12
Russia Russia
30
Turkey Turkey
21
Ukraine Ukraine
3148
United States United States
40
Unknown Country Unknown Country
112

Downloads

China China
6
EU EU
2
Germany Germany
555
Japan Japan
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
7
South Korea South Korea
4
Ukraine Ukraine
3203
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
394

Files

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.