Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28124
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства
Authors Карпенко, Н.В.
Іваннікова, М.М.
ORCID
Keywords маркетинг
парадигма
конкурентні переваги
конкурентные преимущества
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28124
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Карпенко, Н.В. Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства [Текст] / Н.В. Карпенко, М.М. Іваннікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 92-94.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
119
Iran Iran
2
Ireland Ireland
59510
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
15
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
392033
United Kingdom United Kingdom
197777
United States United States
1160525
Unknown Country Unknown Country
392032

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
4
Germany Germany
197776
Ireland Ireland
1
Italy Italy
197776
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1160524
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1160524
Unknown Country Unknown Country
164

Files

File Size Format Downloads
marketing.pdf 182,04 kB Adobe PDF 2716772

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.