Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28162
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особенности внедрения методов и приемов в практику преподавания иностранных языков |
Authors |
Артемьева, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
преподавание иностранного языка викладання іноземної мови компетенции переводчика компетенції перекладача активные методы обучения активні методи навчання |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28162 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | |
Citation | Артемьева, Ю.В. Особенности внедрения методов и приемов в практику преподавания иностранных языков [Текст] / Ю.В. Артемьева // Актуальні проблеми навчання іноземних студентів на сучасному етапі : матеріали міжнародного науково-практичного семінару, Суми, 28-29 лютого 2012 р. / Ред.кол.: О.М. Волкова, М.С. Казанджиєва, Н.А. Хомула та ін. — Суми : СумДУ, 2012. — С.3-7. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
4122
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
22632
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
4
![Russia](/flags/ru.gif)
14
![Turkey](/flags/tr.gif)
2
![Ukraine](/flags/ua.gif)
148122
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
75092
![United States](/flags/us.gif)
1239613
![Unknown Country](/flags/--.gif)
148121
Downloads
![France](/flags/fr.gif)
1239613
![Germany](/flags/de.gif)
841496
![Kazakhstan](/flags/kz.gif)
2
![Kyrgyzstan](/flags/kg.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
6
![Ukraine](/flags/ua.gif)
443379
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1637730
![Unknown Country](/flags/--.gif)
202
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
artemeva.doc | 47,5 kB | Microsoft Word | 4162432 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.