Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28175
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегия и содержание обучения диалогическому общению на занятиях РКИ
Authors Burnos, Yevheniia Yuriivna
Keywords преподавание русского языка
викладання російської мови
диалогическое общение
діалогічне спілкування
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28175
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Бурнос, Е.Ю. Стратегия и содержание обучения диалогическому общению на занятиях РКИ [Текст] / Е.Ю. Бурнос // Актуальні проблеми навчання іноземних студентів на сучасному етапі : матеріали міжнародного науково-практичного семінару, Суми, 28-29 лютого 2012 р. / Ред.кол.: О.М. Волкова, М.С. Казанджиєва, Н.А. Хомула та ін. — Суми : СумДУ, 2012. — С.12-16.
Abstract Важным компонентом содержания преподавания русского языка как иностранного (РКИ) является формирование речевых умений, обеспечивающих способность продуцировать высказывание, основываясь на знании и умении использовать языковые средства во время общения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28175
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
6
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
16
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
591
United Kingdom United Kingdom
6913
United States United States
11749
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

Belarus Belarus
3
France France
1
Germany Germany
5
Moldova Moldova
1
Russia Russia
19345
Ukraine Ukraine
482
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4151
Unknown Country Unknown Country
281
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
buronos.doc 42 kB Microsoft Word 24271

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.