Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28212
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вірусний маркетинг
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Босая, Л.О.
Keywords вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
реклама
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28212
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Вірусний маркетинг [Текст] / О.Ф. Грищенко, Л.О. Босая // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 31-32.
Abstract Вірусний маркетинг вимагає чіткого планування, тривалого вибудовування дружніх відносин зі споживачем і розуміння суті проблеми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28212
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
8
Iran Iran
2
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
12
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
868
United Kingdom United Kingdom
4
United States United States
33
Unknown Country Unknown Country
66

Downloads

China China
4
EU EU
3
France France
164
Germany Germany
164
Poland Poland
1
Russia Russia
14
Ukraine Ukraine
867
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
361

Files

File Size Format Downloads
virusnyi_marketyng.pdf 259,42 kB Adobe PDF 1581

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.