Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28248
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Принципы организации социального маркетинга предприятий
Authors Mishenina, Natalia Viktorivna
ORCID
Keywords соціальний маркетинг
концепція
социальный маркетинг
концепция
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28248
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Мишенина, Н.В. Принципы организации социального маркетинга предприятий [Текст] / Н.В. Мишенина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 140-142.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
139
Greece Greece
1
Ireland Ireland
360267
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
10
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
2389656
United Kingdom United Kingdom
1214757
United States United States
13429557
Unknown Country Unknown Country
2389655

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
140
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
16
Ukraine Ukraine
7075044
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7075044
Unknown Country Unknown Country
139

Files

File Size Format Downloads
concept.pdf 164,09 kB Adobe PDF 14150390

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.