Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28270
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Гладенко, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг
антикризовий менеджмент
антикризисный менеджмент
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28270
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.М. Гладенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 45-46.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
811
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
26424
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
10
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
310644
United Kingdom United Kingdom
181747
United States United States
4252368
Unknown Country Unknown Country
310643

Downloads

China China
3
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
931180
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3422072
Unknown Country Unknown Country
5082666

Files

File Size Format Downloads
Illyashenko_Gladenko_Antykryzovy_menejment.pdf 263.64 kB Adobe PDF 9435931

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.