Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28334
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг інновацій як передумова ефективного управління фінансуванням інноваційної діяльності
Authors Skliar, Iryna Dmytrivna  
Abriutina, Anastasiia Viktorivna
Keywords інноваційна діяльність
фінансове забезпечення
інноваційний маркетинг
инновационная деятельность
финансовое обеспечение
инновационный маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28334
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Скляр, І.Д. Маркетинг інновацій як передумова ефективного управління фінансуванням інноваційної діяльності [Текст] / І.Д. Скляр, А.В. Абрютіна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 188-190.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

A1 A1
1
China China
2
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
279
Iran Iran
1
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
14
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
26
Ukraine Ukraine
3091
United Kingdom United Kingdom
7
United States United States
80
Unknown Country Unknown Country
90

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
280
Ukraine Ukraine
2067
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
175

Files

File Size Format Downloads
innovative marketing.pdf 187,06 kB Adobe PDF 2526

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.