Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28410
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства
Authors Яковлєва, О.В.
ORCID
Keywords інноваційний маркетинг
потенціал
маркетингова діяльність
инновационный маркетинг
потенциал
маркетинговая деятельность
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28410
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Яковлєва, О.В. Інноваційний маркетинг як складовий інструмент інноваційного потенціалу підприємства [Текст] / О.В. Яковлєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 244-246.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
3
Germany Germany
39686
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
144015
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
18
Singapore Singapore
4420788
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
26366261
United Kingdom United Kingdom
835181
United States United States
51071201
Unknown Country Unknown Country
1661319

Downloads

Germany Germany
14453
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
26366262
United Kingdom United Kingdom
835184
United States United States
4420787
Unknown Country Unknown Country
175

Files

File Size Format Downloads
marketing activities.pdf 171,76 kB Adobe PDF 31636863

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.