Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28426
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Місце та завдання маркетингу екологічних інновацій у сучасній системі управління промисловим підприємством
Authors Палєхова, Л.Л.
ORCID
Keywords управління
екологічні інновації
управление
экологические инновации
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28426
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Палєхова, Л.Л. Місце та завдання маркетингу екологічних інновацій у сучасній системі управління промисловим підприємством [Текст] / Л.Л. Палєхова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 256-261.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
3
Germany Germany
190
Greece Greece
1
Ireland Ireland
38613
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
144789
United Kingdom United Kingdom
77226
United States United States
837823
Unknown Country Unknown Country
144788

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
837823
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Slovenia Slovenia
77225
Ukraine Ukraine
1243458
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1243459
Unknown Country Unknown Country
195

Files

File Size Format Downloads
environmental innovation.pdf 201,24 kB Adobe PDF 3402168

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.