Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28428
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні напрямки розвитку соціально-етичного маркетингу лісового комплексу України
Authors Кравець, П.В.
Розвод, С.В.
Павліщук, О.П.
ORCID
Keywords лісовий комплекс
охорона довкілля
екологічний товар
лесной комплекс
охрана окружающей среды
экологический товар
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28428
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Кравець, П.В. Основні напрямки розвитку соціально-етичного маркетингу лісового комплексу України [Текст] / П.В. Кравець, С.В. Розвод, О.П. Павліщук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 268-270.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
4
Germany Germany
173
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
94041
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
27787
Russia Russia
12
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
632621
United Kingdom United Kingdom
320587
United States United States
1895935
Unknown Country Unknown Country
632620

Downloads

China China
6
Germany Germany
174
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1895934
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1895934
Unknown Country Unknown Country
129

Files

File Size Format Downloads
environmental goods.pdf 171,51 kB Adobe PDF 3792181

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.