Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28706
Title: Дослідження явища "маркетингової короткозорості"
Authors: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Сірік, Ю.А.
Keywords: маркетингова короткозорість
маркетинговая близорукость
реалізація товарів
реализация товаров
Issue Year: 2012
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Махнуша, С.М. Дослідження явища "маркетингової короткозорості" [Текст] / С.М. Махнуша, Ю.А. Сірік // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 119.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28706
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other59
Canada1
China4
Germany17
France1
United Kingdom3
Iran1
Netherlands3
Russia22
Slovakia1
Turkey24
Ukraine13
United States58
Downloads
Other178
China4
Germany3
EU1
France1
Romania1
Russia1
Ukraine24
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Mahnusha. Sirik.pdf243.1 kBAdobe PDF215Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.