Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28709
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Березова, С.М.
ORCID
Keywords брендинг
технологія брендингу
технология брендинга
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28709
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Махнуша, С.М. Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда [Текст] / С.М. Махнуша, С.М. Березова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 117-118.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
4
France France
1
Germany Germany
17
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
22112
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
17
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
32
Ukraine Ukraine
221072
United Kingdom United Kingdom
98962
United States United States
2352167
Unknown Country Unknown Country
221071

Downloads

China China
5
EU EU
3
France France
192
Germany Germany
71593
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
1225563
United Kingdom United Kingdom
6333
United States United States
1225563
Unknown Country Unknown Country
176

Files

File Size Format Downloads
Mahnusha. Berezova.pdf 270.9 kB Adobe PDF 2529444

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.