Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28709
Title: Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда
Authors: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Березова, С.М.
Keywords: брендинг
технологія брендингу
технология брендинга
Issue Year: 2012
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Махнуша, С.М. Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда [Текст] / С.М. Махнуша, С.М. Березова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 117-118.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28709
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other47
Canada1
China4
Germany17
France1
United Kingdom4
Iran1
Italy1
Moldova1
Netherlands4
Russia17
Slovakia1
Turkey32
Ukraine15
United States39
Downloads
Other158
China5
Germany2
EU3
France6
Moldova2
Russia11
Ukraine69


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Mahnusha. Berezova.pdf270.9 kBAdobe PDF256Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.