Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28772
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нові маркетингові можливості: реклама в світовій мережі Інтернет
Authors Коваленко, Я.А.
Тімошова, О.Є.
ORCID
Keywords контекстна реклама
контекстная реклама
банери
баннеры
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28772
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Коваленко, Я.А. Нові маркетингові можливості: реклама в світовій мережі Інтернет [Текст] / Я.А. Коваленко, О.Є. Тімошова ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 180-182.
Abstract Сучасні внутрішньосуспільні зміни та нові технологічні винаходи і відкриття спричинили те, що життя людини важко уявити без реклами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28772
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
3
France France
5
Germany Germany
10
Greece Greece
1
Ireland Ireland
90322
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2590
Russia Russia
15
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
590914
United Kingdom United Kingdom
300636
United States United States
1756058
Unknown Country Unknown Country
590913

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
300635
France France
10
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Slovakia Slovakia
2
Ukraine Ukraine
1756058
United Kingdom United Kingdom
10356
United States United States
1756058
Unknown Country Unknown Country
166

Files

File Size Format Downloads
Kovalenko. Timoshova.pdf 262,67 kB Adobe PDF 3823298

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.