Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29006
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг в умовах становлення інформаційного суспільства та його застосування телекомунікаційними компаніями
Authors Кораблінова, І.А.
ORCID
Keywords телекомунікаційна компанія
телекоммуникационная компания
інформаційне суспільство
информационное общество
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29006
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Кораблінова, І.А. Маркетинг в умовах становлення інформаційного суспільства та його застосування телекомунікаційними компаніями [Текст] / І.А. Кораблінова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 127-129.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
3
Germany Germany
2226
Greece Greece
1
Ireland Ireland
26511
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
26
Turkey Turkey
22
Ukraine Ukraine
173418
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
90576
United States United States
519229
Unknown Country Unknown Country
173417

Downloads

China China
1
France France
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
90574
Ukraine Ukraine
985437
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
519229
Unknown Country Unknown Country
148

Files

File Size Format Downloads
Korablinova.pdf 176,37 kB Adobe PDF 1595396

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.