Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902
Title: Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку
Authors: Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: залучення
типи залучення
рівень залучення
вовлеченность
типы вовлеченности
уровень вовлеченности
involvement
types of involvement
level of involvement
Issue Year: 2009
Publisher: ВТД "Університетська книга"
Citation: Прокопенко, О.В. Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2009. — № 3, Т. 2. — С. 70-81.
Abstract: В роботi дослiджено пiдходи до визначення поняття залучення, розглянуто та класифiковано основнi його типи, проаналiзовано ключовi методики оцiнки рiвня залучення кiнцевих споживачiв, розроблено послiдовнiсть етапiв для визначення рiвня залучення органiзацiйних споживачiв, пiдготовлено основу для факторної оцiнки рiвня залучення органiзацiйних споживачiв та запропоновано сценарiй аналiзу рiвня залучення i пiдбору необхiдних дiй для його коригування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other98
China14
Germany8
France1
Netherlands3
Russia18
Turkey17
Ukraine50
United States19
Venezuela1
Downloads
Other170
China8
Germany2
Finland1
France1
Italy1
Russia5
Ukraine34
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
349.pdf216.05 kBAdobe PDF223Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.