Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29077
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Факторы, влияющие на становление инновационных моделей поведения экономических субъектов
Authors Овечкина, Е.А.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29077
Publisher ООО Издательский дом "Папирус"
License
Citation Овечкина, Е.А. Факторы, влияющие на становление инновационных моделей поведения экономических субъектов [Текст] / Е.А. Овечкина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 186-189.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1814056711
France France
26736
Germany Germany
26812
Greece Greece
1
Ireland Ireland
73448293
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
26859
Russia Russia
26757
Sweden Sweden
26858
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1619228281
United Kingdom United Kingdom
809869850
United States United States
-666853879
Unknown Country Unknown Country
367887696

Downloads

China China
809869849
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
13
Ukraine Ukraine
176089
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-277196315
Unknown Country Unknown Country
271

Files

File Size Format Downloads
Ovechkina.pdf 195,78 kB Adobe PDF 532849912

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.