Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29097
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Sygyda, Liubov Oleksiivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords маркетинговий канал
маркетинговый канал
новий товар
новый товар
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29097
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Сигида, Л.О. Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 233-236.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
129067
Iran Iran
1
Ireland Ireland
37234
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
24
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
510020
United Kingdom United Kingdom
258125
United States United States
1518976
Unknown Country Unknown Country
510019

Downloads

China China
129068
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1518976
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1518976
Unknown Country Unknown Country
132

Files

File Size Format Downloads
Syhyda.pdf 202,75 kB Adobe PDF 3167158

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.