Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2910
Title: Особливості маркетингового аналізу в умовах кризи
Authors: Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Keywords: маркетинговий аналіз
економічна криза
PEST-аналіз
маркетинговый анализ
экономический кризис
PEST-анализ
marketing analysis
economic crisis
PEST-analysis
Issue Year: 2009
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Дериколенко, О.М. Особливості маркетингового аналізу в умовах кризи [Текст] / О.М. Дериколенко // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, T.2. - С. 85-89.
Abstract: У статті виконано аналіз умов економічних криз і запропоновано застосовувати в маркетинговому аналізі за цих умов РЕST-аналіз. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2910
В статье выполнен анализ условий экономических кризисов и предложено использовать в маркетинговом анализе при этих условиях PEST-анализ. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2910
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2910
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other93
China2
Germany7
EU1
France2
United Kingdom1
Iceland1
Kazakhstan1
Netherlands8
Russia29
Slovakia2
Turkey5
Ukraine59
United States45
Downloads
Other197
China4
Germany2
EU1
France3
United Kingdom1
Poland1
Russia4
Ukraine64
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
14.pdf161.63 kBAdobe PDF280Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.