Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг у страхуванні
Authors Токар, О.Л.
Шумейко, В.М.
Таршина, О.С.
ORCID
Keywords страховий маркетинг
страховой маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Токар, О.Л. Маркетинг у страхуванні [Текст] / О.Л. Токар, В.М. Шумейко, О.С. Таршина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 255-257.
Abstract В діяльності страхової компанії особливе місце відводиться маркетингу – методу дослідження страхового ринку і впливу на нього з метою отримання компанією якомога більшого прибутку. В економіці розвинутих країн страховий маркетинг започаткувався приблизно три десятки років тому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
France France
2
Germany Germany
6
Ireland Ireland
167764
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Romania Romania
2
Russia Russia
13
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
31
Ukraine Ukraine
2157319
United Kingdom United Kingdom
1082064
United States United States
17511964
Unknown Country Unknown Country
2157318

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
10
Ukraine Ukraine
11947437
United Kingdom United Kingdom
6808
United States United States
23076490
Unknown Country Unknown Country
590

Files

File Size Format Downloads
Tokar.pdf 172,28 kB Adobe PDF 35031346

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.